Analogt via Telenor: Kundtjänst: 0771-222 222
SVT1 Kanal 5 TV10
Telenor levererar sina tjänster via vårt kabelnätverk (koaxnät). Du kan också abonnera på ett digitalt utbud via Telenor.
I Stockholm stadsnäts bredbandtjänst levererar Sappa TV via bredbandsuttaget. Se deras utbud på https://www.sappa.se.
Felanmälan av själva TV-systemet sker till kansliet via e-post. Ange namn, lghnr, tfnnr och typ av fel. Fel åtgärdas tidigast nästkommande vardag.
Observera att om felet visar sig vara ett handhavandefel alt. fel på en TV-apparat får Telenor fakturera bostadsrättshavaren för detta. Brf Brickbandet har inte något serviceavtal avseende TV.
Sedan den 1/1 2020 har vi kollektivt bredband som levereras av Stockholms Stadsnät. Avtalet gäller i tre år.
Stockholms Stadsnät levererar 1000/1000 Mb/s men vi har bara kablar av kat.5 så vad vi kan tillgodogöra oss beror på er utrustning, vi bör komma upp i 100-500 Mb/s.
Felanmälan beträffande bredbandet sker till Stockholms Stadsnäts kundstjänst.
Stockholms stadsnät har en projektsida för Brf Brickbandet på adress
https://www.stockholmsstadsnat.se/projekt/brf-brickbandet/ öppningskoden BRICK2019.
Dukvägen 24, 16873 Bromma
Boka tid via telefon
08-26 50 31
eller via mejl
Nabo felanmälan vardagar 07.00 – 16.00
010-288 00 26
felanmalan@nabo.se
Andra tider 010-288 00 26
TV & Bredband Telenor kundtjänst 020-222 222
Stockholms stadsnäts kundtjänst 08-5012 20 10
©